torsdag den 16. februar 2012

UhaUha... 11 faste læser og dette betyder..... Første Give Away

JA jubiiiii  11 faste læser, og jeg lovede at når de 10 første var i hus skød jeg min første Give Away igang, og nu afsløre jeg hvad denne skønne Liebe ting er
Denne smukke lille skål med stjerner

Hvis du vil være med  i trækningen er regler som følger

1 lod for en kommentar
2 lodder  for hvis du er/ bliver medlem på  bloggen
3 lodder for kommentar/medlem og link til min givaaway på din blog, facebook el lign

Vinder trækkes 29 .2.2012

46 kommentarer:

  1. Seeeejt præmie!

    Jeg er med på 3 lodder - deler den straks på FB ;-)

    SvarSlet
  2. JEg vil gerne deltage med 2 lodder.
    God aften til dig og dine

    SvarSlet
  3. Fed præmie, Rikke! Jeg smider straks 2 lodder i hatten og krydser alt hvad jeg har:-)

    SvarSlet
  4. Hej..Fin blog og fin præmie! Er med på 2 lodder.
    Ha´ en dejlig aften;-)

    SvarSlet
  5. Uuuuuh - DET var dog en giveaway, som jeg RIGTIG gerne vil vinde... 3 (heldige) lodder til mig :)

    - Og stort tillykke med læserne. Det er jo det, der gør det sjovt at blogge!

    KH!

    SvarSlet
  6. Nur den er for SKØN den give-away - passer perfekt i mit lille hus-make-over-projekt :-) Melder mig fluks som fast læser og deltager med to lodder.

    :-) fra Betina (didda172@hotmail.com)

    SvarSlet
  7. Hold da op ! den sukker jeg efter. Jeg vil rigtig gerne være med på 2 lodder. Er blevet medlem af din fine side. God weekend. Mange hilsner Anette. (astrand1970@gmail.com)

    SvarSlet
  8. Er bare så glad for i vil være med..... Wee

    Glæder mig at trække lod

    Rigtig god weekend til jer derude i blogland :)

    SvarSlet
  9. Uhhh skøn skøn præmie....Jeg vil også gerne være med og snupper 2 lodder.
    Mvh. Mette

    SvarSlet
  10. Er gerne med på 2 lodder...skøn præmie;)
    Hilsen fra
    Sanne
    sanap200003@yahoo.dk

    SvarSlet
  11. Jeg deltager med 2 lodder og håber at jeg bliver den heldige :-)
    Hilsen Line (Lme-1@hotmail.com)

    SvarSlet
  12. uha, den smukke skål ville jeg gerne eje...putter straks to lodder i og melder mig som fast læser.

    KH Mia

    SvarSlet
  13. 2 lodder til mig tak!
    Og så trækker du endda lige på min fødselsdag (som hurra er her i år), det må da give lidt held :)

    SvarSlet
  14. Hvor er det en fin give-away og tillykke med de første 10 faste læsere. Jeg melder mig med to lodder, en for kommentar og en for fast læser :-)

    Derudover vil jeg meget gerne have lov at tildele dig blog-awarden Liebster blog - du kan læse mere om den på min blog.
    Jeg håber du vil modtage den.
    Jeg glæder mig til at følge din blog fremover :-)

    Mange hilsner
    Linda
    http://smaaogstorekager.blogspot.com/

    SvarSlet
  15. Ih, en fin lille sag! ;-)

    Jeg er med på alle 3 lodder! Kig forbi min blog og deltag i min give away, hvis du har lyst :-)

    SvarSlet
  16. Åh en fin Liebe sag, den vil jeg rigtig gerne vinde!
    2 lodder til mig:)
    (kattemilla@hotmail.com)

    SvarSlet
  17. Sikken fin give-away :-) Og tillykke med de nye læsere! (som jeg melder mig blandt :-))
    Jeg vil gerne være med på 2 lodder!

    SvarSlet
  18. Wuhu fantastisk præmie!

    3 lodder snupser jeg:-D

    SvarSlet
  19. Aiiiiiii... Smider lige 3 lodder i puljen.....og krydser så alt hvad der kan krydses :-)

    SvarSlet
  20. Uh, fandt lige din blog, og synes bare den ser så fantastisk spændende ud, at jeg straks meldte mig som fast læser :o)
    Jeg smider lige to lodder, og håber jeg bliver den heldige :o)

    SvarSlet
  21. Så et der lavet reklame og jeg sniger fluks 3 lodder i puljen. Det er bare en fantastisk giveaway. Åh, hvis man bare var den heldige! Krydser alle legemsdele der kan nå.

    SvarSlet
  22. Snupper meget gerne 3 lodder! Så fin en præmie :)

    SvarSlet
  23. Velkommen i Blogland.. Sikke en fin GIVE AWAY Jeg melder mig med 3 lodder ..
    Håber du vil kigge forbi min blog er selv ny...(Hold øje GIVE AWAY KOMMER SNART...

    SvarSlet
  24. De skåle er bare fantastiske. Jeg har ønsket mig koppen fra samme serie længe. Tillykke med bloggen :)

    Du er velkommen til at kigge forbi hos mig - vi har vist samme smag.

    2 lodder til mig

    KH Katrine

    SvarSlet
  25. Sikke dog en fine fine give away med absolutte yndlings mærket.... her deltager jeg meget gerne med to lodder :-)

    Og glæder mig til at følge med fremover.

    KH Louise

    SvarSlet
  26. uha, smider straks 3 lodder i puljen! :)

    SvarSlet
  27. 2 lodder i puljen fra mig!
    Fin blog du har :)

    SvarSlet
  28. Jeg har lige købt to kopper fra Liebe der matcher til skålen,så jeg har da lov til at håbe på at jeg vinder ;)
    Deltager med to lodder...

    PS: herligt blognavn ;)

    SvarSlet
  29. Smuk smuk skål! Jeg elsker liebe keramik og vil meget gerne have mere af det tak. :) Så 3 lodder til mig mange tak :)
    Dejlig fredag til dig.
    Kh Line.

    SvarSlet
  30. Velkommen til alle .... Uh glæder mig sådan til at trække lod på tirsdag..

    God weekend til jer ude i blogland...

    SvarSlet
  31. ej hvor fin! jeg er gerne med 2 lodder, kommentar og fast læser :)

    SvarSlet
  32. Uha jeg er også med!! 2 lodder til mig :o)

    SvarSlet
  33. Hej Rikke
    Elsker Liebe og vil meget gerne deltage:) Glæder mig til a følge din blog i fremiden:)
    Deltager med 3 lodder:)
    Hilsner Vicki

    SvarSlet
  34. Hvor er den bare skøn. Jeg er med på 2 lodder. ;) Jeg har også en lille give away kørende hvis det skulle have interesse.

    SvarSlet
  35. Så skal der snart tælles... Glæder mig meget til at trække en vinder :)

    SvarSlet
  36. Kan vist lige nå at være med. 2 lodder i puljen - og endnu en fast læser til din fine blog :) - mette

    SvarSlet
  37. Ihhhh hvor er det en fin skål og tillykke med dine faste blog læsere! Jeg vil også skynde mig at blive en af dem! Og så er jeg jo selv ikke såskarp til det her med blog-life, men jeg prøver så jeg vil også prøve at lægge en link til din give away på min blog!
    Dejlig dag til dig! Nå ja så 3 lodder - hvis jeg kan finde ud af det!

    SvarSlet
  38. Uhh... jeg kan lige nå at være med. Snupper 2 lodder :)
    Kh Mette

    SvarSlet
  39. UPS!!! Jeg er allerede med. Bare se bort fra kommentaren ovenfor :D :D

    SvarSlet
  40. Jeg smider to lodder i puljen, og krydser mine fingre :o)

    SvarSlet
  41. Kan jeg nå at være med?! :)
    Er med på 3 lodder - har delt på facebook! :)
    Vh. Signe Vad
    (signe_vad@hotmail.com

    SvarSlet
  42. Ih, hvor er de fine :) Jeg er helt sikkert med på 2 lodder :)

    SvarSlet