torsdag den 23. februar 2012

Netto GULD

Åh elsker bare at handle i Netto, men ER også farligt for sådan en SHOPAHOLIC som mig...
Fandt denne skønne puf til bare 79 kr, også disse 2 skønne skåle, en gul og orange, rigtig forårsfarver.
Sigurd er i bedring og sover i skrivende stund, så skal der nåes en masse.... Mon ikk i selv kender det ?
Jeg har fået malet skamlen færdig, så den skal samles i aften og have noget fint papir på og lakeres, det må vente til lørdag, imorgen skal jeg nemlig på arbejde(Har døgnvagter som handicaphjælper) nyder den frihed jeg har imellem mine vagter

4 kommentarer:

  1. Netto er en super butik :-))
    Bruger bare alt for mange penge, for Netto har så mange skønne ting, jeg må ha med hjem.
    Rigtig god bedring til Sigurd.
    God aften til dig og dine

    SvarSlet
  2. Skønne fund, du har gjort... Og også god bedring med ham fra mig. Og så fik jeg jo opklaret, hvad du laver :) Har lige spurgt i svaret hos mig...

    KH!

    SvarSlet
  3. Jeps... 2 sjæle en tanke.. De må have krydset hinanden...

    SvarSlet
  4. Tak for kigget
    Kig forbi min giveaway

    SvarSlet