onsdag den 29. februar 2012

Ding Dong Dynamofis .... Tadaaaa vinderen er...

Tadaaa så er vinderen fundet af den skønne skål fra liebe, og det er.....Liv som har bloggen min skæve vinduesplads til verden... Skriv mail til min på woman3030@gmail.com TILLYKKE og har 2 anden pladser også for 43 faste læsere er nået... Jeg er så stolt
Bettine men bloggen i hælene på en nullergøj nr 2 og Linda nr 3 med bloggen store og små kager.. Send jeres adr på min mail....




ja trækningen foregik på gammeldags maner.. med tal fra mit bankospil..
Tusind tak for alle jer der har deltaget, hold øje kommer flere give aways i fremtiden....

God aften til jer alle derude

Kh Rikke

4 kommentarer:

  1. Naiii... Har JEG vundet noget :) Det var da helt vildt skønt... Og stort tillykke til Liv - og til Linda - og ikke mindst til dig, Rikke... Det er godtnok sejt med så mange læsere så hurtigt :)

    Jeg sender fluks en mail med adresse :)

    Kh Betine

    SvarSlet
  2. Altså - Tusind tak :-) Sender e-mail adresse med det samme.

    SvarSlet