søndag den 1. juli 2012

En skøn fridag..... Og nyt job....




Åh ja havde sådan en skøn fridag forleden, vejret viste sig fra sin bedre side, så jeg kunne nyde at sidde i haven lidt i min blogstund :) Jeg elsker at være i vores lille have, vil gerne give en rundvisning en dag...men idag roder den, så i slipper denne gang. Og ja så er sagen jeg har fået nyt job, og skal starte på mandag, det er en fast hver mandag, så det passer perfekt ind med det deltidsjob jeg har nu, det er nemlig sådan ca hver torsdag, ind imellem også weekend, vi kører et fast 13 ugers rul... Er bare så glad for det betyder også lidt flere moneter i kassen, ikke fordi vi sønderligt mangler, men når man godt kan lide at shoppe er det jo skønt med lidt ekstra penge... Så derfor forkælede jeg mig selv med dette lækre HAY tæppe, det har længe været på ønskesedlen...Vi havde gæster til spisning om aftenen, hvor vi grillede..

7 kommentarer:

  1. Det lyder dejligt! Vil meget gerne se billeder af din have.
    Rikke, du må altså gøre dine billeder større:-) Når du laver indlægget og har sat billede på, klikker du bare på billedet og vælger "ekstra stor":-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg må altså blive bedre med de billeder, men det driller mig lidt :((
      Håber Silas havde en dejlig dag,

      God dag til dig&dine

      Slet
  2. sad også lige at tænkte på at det er en skam dine billeder er så små :) Tillykke med dit nye job :-)

    SvarSlet
  3. Det lyder da bare dejligt, Rikke :)

    Jeg er lidt bagud med dine ting - har simpelthen så travlt med at gøre klar til boligreportage på onsdag - de kommer afsted som det første derefter :)

    Kh.

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh lyder spændende, det glæder jeg mig til at høre mere om :))

      Kh

      Slet
  4. Arbejder på højtryk med de billeder der, det driller mig nogle gange...
    God dag til dig og dine

    SvarSlet
  5. Tillykke med det nye job. Tæppet er det bare ren selv forkælelse ;O)

    Mona

    SvarSlet