fredag den 25. maj 2012

Sorgen og Glædens dag....






Ja mit forhold til 25 maj vil altid være sådan lidt ambivalent, da det er dødsdato for min svigerfar, men også altid dagen før Sigurds fødselsdag, også kan det være i tænker ok eller hvorfor jeg ikke er kommet ovre det, men sagen er at min svigerfar døde 20 timer før Sigurd kom til verden... Ja vi var netop kommet fra hospitalet efter jeg var blevet sat igang.. vi skulle gå hjem natten over og komme igen hvis fødsel gik igang, kommer vi hjem og 40 min efter får min mand den triste besked, så han suser 100 km den anden vej til andet hospital for et sidste farvel..
Min svigerfar var syg, men der var ingen der vidste at hans tid var kommet lige præcis der... Og jeg kan mærke at idag er ingen undtagelse, en tåre på min kind triller ned... Ja livet er uretfærdigt..
Men Sigurd kom sikkert til verden,, den smukkeste dreng... MORS dreng...

1 kommentar:

  1. Ja det var lidt vildt det der skete... Flere tårer triller ned af mine kinder. Gik lige i hjertet...

    SvarSlet