fredag den 18. maj 2012

Flasher indkøb...

Ja som jeg skrev forleden nåede min bror og jeg at shoppe lidt i Malmø inden den alt for saftige NKOTB Koncert , og hvis i spørger mig, svæver jeg endnu....fnis fnis

Jeg fik den store dåse af min bror og hans mand, det var jo mors dag den dag, og de synes jeg skulle have en lille ting, derfor valgte jeg denne skønne kagedåse, jeg købte selv den lille af dem, de skal nok blive flashed endnu mere når vi har fået malet og alt er kommet på plads igen for her ligner jeg ved ikk hvad, ting er sat væk, ja jeg er tidligt ude, men har rigtig mange døgnvagter de næste 2 uger, Sigurd bliver 3 næste lørdag også er der jo lig turen til GRAN CANARIA, det er der hele malingen skal foregå, min skønne familie kommer og ordner.. jubiii

T-shirten er til Sigurd, og de 2 sonny angels er til amager hylden...
Og fik lavet lidt lækkert til ganen....

Trækker vinderen om lidt på Give awayen..

2 kommentarer:

  1. Det var da nogen dejlig sager du fik med dig hjem, er vild med de Sonny Angels.

    Dem ønsker jeg mig...

    Ha´en dejlig aften

    Knus Susi

    SvarSlet
  2. Så må du snart snart kigge med, for der er en Sonny Angel give away forude .... IGEN :)
    god lørdag til dig og dine, jeg vil fejre den med en 24 timers vagt.. Ikk nær så spændende, men hvad der skal jo penge i kassen :)

    SvarSlet