mandag den 17. september 2012

Lækker Weekend...

Ja det er lige hvad det har været, selvom jeg har været alene med børnene, da manden min var ovre at bsøge en kammerat i Jylland, men det er gået rigtig dejligt, vi har været på loppemarked, bygget huler, danset rundt, lavet popcakes og mange andre hyggelige ting.



Søndag gik turen til Klampenborg hvor vi gik 2,5 km Walk til fordel for STØT BRYSTERNE, jeg var afsted med min mor og Alma, vi gik en meget fin tid,
Mine forældre blev og spiste med det var til stor glæde for børnene..








Nå men var heldig at finde en skøn Lyngby vase til 20 kr i genbrugsen... UHH elsker at tage på genbrugstogt hehe

3 kommentarer:

  1. Det ser ud til at ha været en god weekend :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja tak, den var super skøn, flere af dem tak :)

      Slet
  2. Jeg nyder når jeg ser at man gør noget i den gode sags tjeneste... Samt lækre kager, må have været en dejlig weekend :)

    SvarSlet