søndag den 15. april 2012

Fødselsdagskage.. Og ny tapetvæg

JA.. en gammel skoleveninde kontaktede mig via facebook, fordi hun havde set de fiiine kager jeg laer, så hun spurgte om jeg ikke kunne lave en til hendes dreng Malte som bliver 1 år i dag. Så dette er resultatet, er selv ret godt tilfreds

Også fik jeg endelig taget mig sammen at lave denne skønne tapet på Alma aka Puttemors værelse, første gang jeg kaster mig ud i det alene, havde jo hjælp til entreen af min bror..
Tapetet er seføli fra ANITA som i jo nok alle kender...

3 kommentarer:

  1. Uuuh, det ser flot ud, Rikke... Det er altså bare lidt svært at se det rigtig godt på de små billeder. Ved du, at du - når du ligger billederne ind kan vælge at gøre dem større? (Bare et lille fif) :)

    Dine skyer er (endelig) på vej - jeg håber du bliver glad for dem!

    KH.

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh det glæder jeg mig til.. På vej ud af døren på døgnvagt så mon ikk de er her imorgen.
      Min gamle computer er afgået døden :( så derfor små billeder fra iPhone da vores kamera også er i stykker og ja lige mete YNK så røg vores Opvaskemaskine i sidste uge også ØV men er bestilt en ny. Og fil penge i fødselsdagsgave til ny computer bare ikk fået taget mig sammen at få købt :(

      Rigtig god dag til dig og dine
      Kh

      Slet